Libertatea inseamna puterea de a'ti alege singur lanturile

luni, 5 martie 2012

Va fi!


Cat de mult ma bucur ca nu pot vedea in viitor! Ce fericita sunt ca nu stiu ce se va intampla maine,niciodata, niciodata nu stiu ce se va intampla maine!

Ce imbold fantastic si ce euforie in asteptare,in neprevazut,in surpriza, in anticipare. Daca mi'ai spune despre maine, ce motiv sa ma trezesc de dimineata?

Daca exista destin... Eu ce sa mai imi dovedesc? Cu cine sa ma lupt? Vreau sa ma lupt!
Nu vreau sa stiu de am sa castig sau am sa pierd! Eu vreau doar sa lupt. Sa imi pastrez sangele circuland si motivatia tipandu'mi in urechi.Pulsul agitat,tensiunea ridicata, mereu supusa unui risc, vreau sa fiu mereu in pericol!

Nu vreau sa fiu in siguranta! Niciodata! Nu vreau sa fiu in siguranta pentru ca ma pierd,ma acopar acolo si uit de mine.Dati'mi razboi!Il pot duce!Lupta o pot controla,siguranta nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu