Libertatea inseamna puterea de a'ti alege singur lanturile

joi, 5 aprilie 2012

Caii lui Lawrence

Sa stii ca in cateva zile am observat mai mult ca niciodata cat este de greu sa nu minti.Cat este de greu sa lupti contra naturii si contra lucrurilor ce te degenereaza ca si om, contra lucrurilor care ne fac sa fim mai putin umani. Si am observat ca ne putem regenera asa cum o floare apare si dispare in fiecare primavara. Am observat ca aerul curat si soarele ne poate purifica gandurile. Ti'am spus vreodata ce cred eu despre mister? Cred ca ne'a fost dat ca o provocare de relevare a spiritului nostru razboinic impotriva raului. Ca asa cum istoria ne descrie,avem un cal alb si unul negru ce ne alearga prin spirit si care nu sunt diferiti cu nimic de la o persoana la alta. Mi'as dori sa nu infranam niciodata pe vreunul din ei,sa ne ascultam natura mai des.Sa nii imaginam cum alearga zgomotos, cu muschii descoperiti,coama lunga in miscarea vitezei,tropaitul alert, aer cald de plaman iesind furtunos pe narile lor mari... A uita in ce ne incredem, a uita pe ce ne bazam, a uita care este stalpul in jurul caruia ne construim, a uita sa analizam,sa gandim, sa luptam in a ne organiza gandurile,visele, aspiratiile , a respira pur si simplu , a ii oferi universului doar respiratia noastra... ca rasplata, ca eveniment al existentei... aici intalnim divinitate.In ce ne este inconjur dar in primul rand in noi.

Un comentariu:

  1. Lucruri simple spuse cat mai natural posibil.Ma enerveaza ca in ciuda vizualizarilor nimeni nu are curajul sa comenteze si sa incurajeze.Imi place blogul!

    RăspundețiȘtergere